poniedziałek, 14 stycznia 2013

Recenzja podkładu REVLON PhotoReady !

Witam w ten piękny zimowy wieczór.

Nie wiem jak u Was ale u mnie napadało bardzo dużo śniegu. Uwielbiam patrzeć jak wglądają wtedy drzewa, są takie urocze.

Ale nie o tym będzie dzisiaj mowa.


Pokusiłam się dzisiaj o napisanie recenzji podkładu który miałam przyjemność stosować przez ostatnie 3 miesiące. Mowa tu o podkładzie firm REVLON seria Photo Ready.
Ja posiadam odcień 004-nude, jest idealnym kolorem dla mnie ponieważ jest praktycznie taki sam jak moja cera. Odcień ten został dobrany jakiś czas temu w Douglasie, dostałam nawet próbkę, później skusiłam się na pełnowymiarowe opakowanie.

Zamieszczam zdjęcie opakowania oraz zdjęcie jego konsystencji.


 
 
 
Tak więc teraz krótki opis.
 
Konsystencja dość rzadka jak na podkład ale bardzo dobrze rozprowadza się zarówno palcami jak i Beauty Blenderem, przyznam, że pędzlem jeszcze nie próbowałam bo zwyczajnie w świecie jeszcze go nie posiadam.
Kolor tak jak już pisałam dla mnie idealny, wpadający w tony beżowe. Ładnie stapia się ze skórą. Posiada delikatne drobinki, które na twarzy tworzą bardzo ładny i naturalny efekt.
Opakowanie estetycznie wykonane, w przeciwieństwie do Color Stay posiada bardzo wygodną pomkę, która niestety dozuje trochę zbyt dużo produktu.
Używałam go codziennie przez cztery miesiące, została mi minimalna ilość na dnie pojemnika.
 
 
Na pewno w przyszłości kupię go ponownie, ale jestem ciekawe czegoś nowego. Więc teraz próbie zostanie poddany Podkład Dax Cosmetics Cashmere.
 
 
 
 
 
Do następnego !
 
S.
 
 
 
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz