niedziela, 13 stycznia 2013

Jeszcze weekendowo + mała zapowiedź.

Już prawie po weekendzie.

Jestem wykończona. Dziś w ogóle nie mogłam spać, do 2:00 się męczyłam a o 6:00 wstałam do szkoły.
Szybko czas zleciał, odpuściłam sobie ostatnie zajęcia. . .

Odwiedziłam w weekend dwa CH (Galeria Łódzka + Manufaktura)
Stwierdzam, że szał przecen jeszcze twa. I jeśli miałabym doradzić od siebie które miejsce wybrać na zakupy, to zdecydowanie poleciłabym Galerię.
Wszystkie ciuchy są wyeksponowane, nawet te na przecenie. O wiele więcej okazji niż w Manufakturze. Przykładem jest bluzka którą sobie kupiłam w H&M:
Galeria - 20zł
Manu - 40zł
Ta sama rzecz. Spodnie brokatowe srebrne w Galerii 40zł w Manu 90zł dodatkowo wiszą w dziale z nową kolekcją ...
Głównym powodem dlaczego wybrałam Galerię było to, że znajduje się w niej moja ukochana Natura, w której zakupiłam bazę pod podkład firmy DAX Cosmetics rozświetlającą, tusz do rzęs Essence. (Oczywiście wszystkie rzeczy które zakupiłam będziecie mieli okazję poznać bliżej, jak tylko zrobię im zdjęcia-moje pierwsze wrażenie, później oczywiście recenzja z ich testowania).



Dodatkowo mam dla Was niespodziankę, można powiedzieć nawet, że MAMY... Ale o tym już niedługo, sami się przekonacie. Na chwile obecną to tylko plany dotyczące przyszłości tego bloga.



Życzę Wam powodzenia w nadchodzącym tygodniu :-)

S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz