środa, 9 stycznia 2013

Karnawałowo = Brokatowo

Drodzy,

!!!Z tego względu, że wczoraj nic dla Was nie napisałam, dziś nadrabiam zaległości.

Nie wiem jak Wam, ale mnie karnawał kojarzy się z brokatem, duuuużą ilością brokatu.
Wpadły mi dziś w oko bardzo ciekawe buty.
Na pewno posiadacie w swojej garderobie obuwie, które uwielbiacie ale szkoda Wam się ich pozbyć. Mam na to rozwiązanie !!
Weźcie do ręki te zniszczone kapciory i sprawcie aby mogły nadal gościć na Waszych stopach olśniewając przy tym innych.
Jestem pewna, że zrobią ogromne wrażenie, a Wam przysporzą wiele satysfakcji.

Potrzebne Wam będzie jedynie kilka rzeczy:
- klej
-pacynka do nakładania pyłku brokatowego
- brokat (według upodobań, drobno lub grubo zmielony) w jakim tylko chcecie kolorze, może to być mieszanka kilku Waszych ulubionych kolorów
- zniszczone buty
- dobre chęci
- odrobina cierpliwości

Żeby ulatwić Wam pracę, dorzucam zdjęcie jakie sprawiło, że chcę odnowić kilka par butów z mojej szafy.

Mam nadzieję, że nie jedna z Was skorzysta z tej metamorfozy!


Kiss !

S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz