wtorek, 15 stycznia 2013

zakupowo :-)

Hi,

Przychodzę dzisiaj do Was z moimi ostatnimi zakupami. Są to jedynie rzeczy kosmetyczne.
Każdą z wymienionych poniżej produktów użyłam już przynajmniej 1 raz. Opiszę Wam moje pierwsze odczucie podczas stosowania każdego z nich.

Na pierwszy rzut idzie podkład firmy DAX Cosmetics seria Cashmere Podkład o przedłużonej trwałości, kryjący.

Mój kolor to 02 słoneczny. Ogólnie w sprzedaży dostępne są 4 odcienie. Wszystkie posiadają tony beżowe.


Jak widzicie, kupiłam również z tej samej serii bazę rozświetlającą z delikatnymi drobinkami. Wyglądają one na prawdę bardzo naturalnie, baza ładnie wygładza skórę a w połączeniu z podkładem dają zadowalający efekt. Czy zapychają powiem Wam jak potestuję je przynajmniej przez miesiąc,

Cena produktów:
Podkład 36zł
Baza 34zł

Teraz czas na dwa lakiery do paznokci firm Golden Rose seria Selene mini


 
 
Obecnie nie jestem w stanie określić na jak długą utrzymują się na moich paznokciach ale muszę przyznać, że są to dwa kolory które szukałam od jakiegoś czasu. Nadają się do frencza jak i do samodzielnego noszenia. 121 to kolor mlecznego różu, przy 3 warstwach daje prawie całkowite pokrycie, 111 to zwykły beż i również przy 3 warstwach daje całkowite pokrycie.
 
Koszt lakierów: 2,80 zł / szt.
 
I ostatnia rzecz, rozświetlający róż do policzków firmy Euphora,
Wspaniały, używam go dzień w dzień od dnia zakupu. Daje wspaniały efekt różowych, promiennych policzków. Ogroooomnie polecam :)


Niestety przy takim oświetleniu nie oddaje on swojego rzeczywistego uroku.

Koszt ok. 6 zł




Pozdrawiam.

S.
 
 
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz