czwartek, 3 stycznia 2013

Nowy rok, nowe przemyślenia, nowe postanowienia...

Cześć i czołem w Nowym Roku 2013.
Jak przeżyliście swojego sylwestra? Był to dla Was wyjątkowy czas? Spędziliście go jakoś szczególnie? Czy raczej nie lubicie tego typu imprez i wolicie spędzić go przed telewizorem z kieliszkiem wina w ręku?

Ja wybawiłam się za wszystkie czasy u boku ukochanej osoby :) Mam nadzieję, że i Wasze wkroczenie w ten 2013 było również całkiem miłe?

A teraz do rzeczy!
Jak widzicie w tytule tego posta (chyba na każdym blogu pojawia się notka odnośnie postanowień na nowy rok) chciałabym podzielić się z Wami co przyniósł do mojej głowy ten początek nowego roku...
Tak więc, postanowiłam że tematyka mojego bloga troszkę ulegnie zmianie, lecz nazwa pozostanie taka sama. Po prostu chciałabym wrzucać Wam codziennie (oczywiście na początku proszę tu o wyrozumiałośc, ale obiecuje będę się starała) post z rzeczą/rzeczami które zainspirowały mnie danego dnia... to będzie taki dział "POMYSŁOWO" ! Czyli wyszukane przezemnie pomysły z sieci. Może to być pomysł na ozdobę do mieszkania, fryzurę, makijaż - tak jak mówię to co mnie inspiruje.
Mam nadzieję, że mój pomysł spotka się z Waszym uznaniem i chętnie będziecie "do mnie" zaglądać szukając razem ze mną inspiracji.

Tak więc, aby Was przekonać postanowiłam, że od dziś zaczynam !

Przedstawiam moją dzisiejszą inspirację, którą jest oto ta fryzura.

hmmmm
Zdjęcie pochodzi ze strony: www.zszywka.pl
Przyznaję, że znam ją od dawna lecz dziś wyjątkowo mnie natknęła i noszę ją dziś przez cały dzień.
Jej atuty to:
- łatwa do zrobienia
- efektowny wygląd
- pytanie znajomych "kto Cię czesał" gwarantowane
Minus jeden, jedyny:
- to to, że niestety nie wytrzymuje całego dnia, przynajmniej na moich śliskich włosach.


dajcie mi koniecznie znać, czy nosicie się z taką fryzurą na głowie? (może i wy macie jakieś pomysły?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz