wtorek, 16 października 2012

Hej,
Siedząc w pracy naszła mnie myśl o tym że chciałabym pozbyć się farby z moich włosów, i powrócić do naturalnego koloru.
Szukając w sieci sposobu w jaki można się jej pozbyć napotkałam na ciekawy produkt który szczerze mnie zainteresował.
Oto on:
http://blog.uber.com.pl/testuj-nasz-produkt-zmywacz-farby-do-wlosow-uber/

Wypełniłam formularz, może się uda. Bardzo bym chciała ponieważ już męczy mnie to ciągłe farbowanie, odrosty, itp. Włosy dośc szybko mi rosną i już po 2,5 tygodnia widać spore odrosty.
Ciągle uważam, że nie trafiłam na swój idealny kolor.

Oststnio będąc w Rossmanie wybrałam pięknyyyy kolor - jasny bursztyn z firmy L'oreal - http://www.lorealparis.pl/koloryzacja/kolor/recital-preference/C-havane-jasny-bursztyn.aspx, miał wyjść on zbliżony do mojego naturalnego z delikatną nutką brązu, ale niestety wyszedł zupełnie inny. Co prawda kolor równie piękny, ale nie taki chciałam.


Zobaczymy co z tego wyjdzie. :-)
Jeśli się nie uda to może zainwestuję sama.

PS' Jeśli macie już jakieś doświadczenie w tej kwestii chętnie wysłucham Waszych porad.

Trzymajcie się ciepło :-)

1 komentarz:

  1. "Schizofrenia zabrała mi Syna..." - przeczytaj, proszę mój blog o chorobie, która dzień po dniu
    zabierała i wyniszczała mojego Syna, a rodzinę dewastowała psychicznie. Być może moje zapiski pomogą Ci bardziej świadomie spojrzeć na ten problem. Większość nie zdaje sobie sprawy ile ludzi wokół nas cierpi na tę chorobę. MY - po ciężkiej walce przegraliśmy bitwę...

    Wejdź, proszę na moją stronę http://schizofreniamojegosyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń