piątek, 4 stycznia 2013

 


więc!
jak też napisałam wczoraj tak robię.


Poprzednio zainspirowała mnie fryzura. Dziś czas na przepiękną stylizację, która jest prosta ale jak dla mnie bardzo efektowna. Jesienno-zimowa.

sweter <3
 
Swetry over size w tym sezonie jak i ubiegłum robią dobrą robotę :-P. Zwykłe dżinsy w bardzo uniwersalnym kolorze. Myslę, że Wam też przypadnie do gustu. No i oczywiście te włosy.

pochodzenie zdjęcia:www.zszywka.pl

Ubolewam, że nie widać w całości butów. Ale nawet po tym skrawku który możemy zauważyć stwierdzam, że są przeboskie.


A teraz z innej beczki !

drugi dzień z postem bloggowym, oraz mój second day z ewa chodakowska.
mimo tego, że nie zawsze daję radę Ewce to i tak jestem z siebie dumna !

Może ktoś ma ochotę się do mnie przyłączyć ??



Pozdrawiam Was serdecznie,
 życząc miłego piątkowego wieczoru
S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz