poniedziałek, 13 lutego 2012

Obiecany makijaż oka.

Witajcie,
tak jak obiecałam wstawiam makijaż oka dzienny. Jest on bardzo prosty w wykonaniu, nie zawiera elementów trudnych. Tak więc zapraszam do oglądania :-) (proszę o wyrozumiałość, ponieważ nie jestem z zawodu ani kosmetyczką, ani wizażystką po prostu kocham makijaż i zabawę)
Kosmetyki jakie użyłam będą podane na dole.

Zaczynamy:
1. Pierwszym krokiem w tym makijażu będzie przyciemnienie brwi. Niektórzy robią to na koniec lecz jak robię to na początku.

2. Na całą górną powiekę aż po sam łuk brwiowy nakładamy jasny lekko perłowy cień.


3. Załamanie powieki podkreślamy brązowym matowym cieniem.

4. Ten sam brązowy cień nakładamy również w zewnętrznym kąciku tworząc lekki trójkąt.

5. W wewnętrzny kącik oraz przy samej linii brwi za pomocą małego pędzelka kuleczkowego aplikujemy biały perłowy cień aby rozświetlić te okolice.


6. Przy górnej linii rzęs nakładamy czarną kredkę, następnie delikatnie rozcieramy ją za pomocą czarnego matowego cienia.


7. Dolną linie rzęs delikatnie podkreślamy tym samym czarnym cieniem.

8. Czas na wytuszowanie rzęs 

... i gotowe. Wstawiam kilka zdjęć zbliżonego oka oraz całej twarzy :-)




Kosmetyki użyte do wykonania powyższego makijażu:
1. Podkład Pharmaceris nr. 03 bronze 
2. Puder transparentny - osiedlowy sklepik firma nieznana (nie ma go na zdjęciu :-P)
3. Bronzer Virtual Powder - puder spiekany 
4. Róż Bell nr.2
5. Puder rozświetlający Collection 2000 nr.3 JUST PEACHY !
6. Korektor dermacol nr.213
7. Jasny beżowy cień Vipera nr.812
8. Brązowy cień do załamania i brwi Bell nr.147
9. Biały perłowy cień Virtual numerek mi się starł :-(
10. Kredka Eveline Cosmetics Eye Max Precision BLACK 
11. Czarny cień Vipera nr.618
12.Tusz do rzęs Eveline Cosmetics BIG VOLUME LASH professional mascara BLACK
13. Na ustach zwykły bezbarwny błyszczyk lub balsam ochronny :-) 




Mam nadzieję że się podobało. 
Zapraszam do odwiedzania :-)

pozdrawiam Serafinka <3





7 komentarzy:

  1. o kurcze, super! :)

    a jak Kochana z pazurkami? działasz coś jeszcze? ;) pochwal się jakimiś zdjęciami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, z pazurami kryzys :-P czasem zrobię sobie i jakiś raz w miesiącu komuś. Coraz mniej mnie to kręci, wolę sobie coś na twarzy napaćkać : buziak :**

      Usuń
  2. Jakieś sposoby na łzawienie oczu ? Jesli tylko nałożę trochę cienia,od razu zaczyna się 'płacz' :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raksa, nie mam pojęcia jak Ci pomóc. Ale może spróbuj w cieniami w kremie lub musi :) od nich nie powinnaś mieć uczulenia :)

      Usuń
  3. bardzo ładny i prosty makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam pytanie co do dermacolu :) ten nr 213 w jakim mniej więcej jest kolorze w porównaniu z typowymi popularnymi podkładami z drogerii? Pozdrawiam :)
    Doris

    OdpowiedzUsuń