wtorek, 15 października 2013

Recejzna: Tusz do rzęs Wibo XXL VOLUME Lift Lash


Witajcie Kochane,

Od dziś będę Wam częściej przygotowywała recenzje kosmetyków które mam okazję używać.

Na wstępie chciałabym Wam zaprezentować jak to mniej więcej będzie wyglądało.

Przygotowałam schemat według którego będę opisywać dane produkty.

 

Będzie wyglądało to następująco:


  1. Firma i pełna nazwa produktu / zdjęcie
  2. rodzaj np. kosmetyk kolorowy/pielęgnacja itp.
  3. cena
  4. dostępność
  5. opis
  6. plusy
  7. minusy
  8. podsumowanie
  9. czy kupie kolejne opakowanie?
  10. ile go stosuje
  11. ocena ogólna od 1 do 10 pkt.

 

 

Tak więc dziś na pierwszy ogień wpada tusz do rzęs.

 

  1. Wibo, XXL VOLUME Lift Lash
  2. Tusz do rzęs – kosmetyk kolorowy
  3. U mnie w miejskiej drogerii 8,40 zł, nie wiem jak to się kształtuje np. w rossmannie?
  4. Ogólnie dostępny, drogerie sieciowe takie jak: rossmann, natura oraz osiedlowe drogerie
  5. Tusz ma zadanie unoszenie naszych rzęs oraz ich pogrubienie. Tylko taki krótki opis znajduje się na opakowaniu.
  6. + rzeczywiście unosi rzęsy

+ jest trwały, wytrzymuje cały dzień,

+ nie osypuje się

  1. – w ogóle nie pogrubia

- lekko skleja rzęsy L

  1. Gdyby nie to, że skleja rzęsy byłby naprawdę super tuszem. Nosi się go dobrze, nie trzeba przejmować się tym, że nam się osypie lub cos w tym rodzaju. Jego szczoteczka jest charakterystycznie zaokrąglona jak na tusze podnoszące/podkręcające.
  2. Gdyby nie to, że uwielbiam testować nowe tusze i szukać ciągle czegoś lepszego skusiłabym się na kolejne opakowanie.
  3.  Stosuję go miesiąc
  4. Moja ocena 8,5 pkt. (ponieważ bywały lepsze :-P )
A tak prezentuje się na moim oku :-)
 
 

 

 

Już szykuję dla Was kolejną recenzję, tym razem to będzie odkład. Intensywnie kryjący. Mam zdjęcia jak go aplikowałam więc zobaczycie jak stopniować krycie. J

Zapraszam serdecznie J
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz