środa, 23 stycznia 2013

Paznokcie, paznokcie, paznokcie...

Jak w temacie,

Dziś baaardzo krótko o paznokciach.
Chciałam Wam napisać tylko kilka moich uwag które ostatnimi czasy zauważyłam.

A między innymi to to, że odżywka z firmy Eveline 8w1 jest niesamowita, po kilku dniach stosowania widać ogromną różnicę wizualną. Odmieniła moje paznokcie w kilka (dosłownie) dni :-) więc polecam jak najbardziej.




A kolejną poradą to jest to, że koniecznie jeśli zależy Wam żeby zapuścić paznokcie lub nawet tylko na tym żeby były zdrowe i się nie łamały i rozdwajały to radzę Wam aby zawsze były pomalowane, nawet jeśli ma to być tylko lakier bezbarwny. Zauważyłam, że działa on przeciw rozdwajaniu i łamaniu ponieważ utwardza naszą naturalną płytkę.


Ja jestem właśnie na etapie zapuszczania paznokci i ich wzmacniania.

Oczywiście mam nadzieję, że nie muszę Wam wspominać że najważniejsze to aby dostarczać naszemu organizmowi dużo wiatamin w postaci owoców i warzyw. Bo to właśnie najbardziej wpływa na nasze paznokcie, ale nie tylko bo również i na cerę :-)

Pozdrawiam.
Dobranoc.

S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz