środa, 16 stycznia 2013

Makijaż na pochmurny dzień.

Hi,

Dziś aura na dworze nie zachęca do wyjścia, ale jeśli już musicie to polecam Wam niebanalny makijaż oka. Zrobiłam go kiedyś na wigilię pracowników w moim miejscu pracy i wyglądało to na prawdę ciekawie.

Posiadam niestety tylko jedno zdjęcie tego makijażu, ale postaram się Wam opisać jak go wykonałam.


No więc po kolei:
1. na całą powiekę naniosłam bazę, nawet pod łuk brwiowy
2. przypudrowanie powieki pudrem transparentnym
3. naniosłam cielisty matowy cień na całą powiekę
4. pod łuk brwiowy jasny matowy beż
5. w załamaniu delikatnie tylko brązowo-beżowy ceń ale tylko na zewnętrznej stronie
6. cienka kreska eyelinerem czarnym
7. od zewnętrznej strony powieki zaczęłam malować zielono morską kreskę eyelinerem nie dojeżdżając do wewnętrznego kącika oka
8. dolna powieka ma lekką kreskę jasnym brązowym cieniem
9. na całą twarz podkład i róż centralnie na policzkach bez użycia bronzera
10. rzęsy potraktowane zalotką i następnie wytuszowane.

I oto cała historia tego makijażu :-P

W razie pytań, odpowiem :-)


POZDRAWAM  !

S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz